poniedziałek, 1 października 2012

Nowa historia ;)

Hej ! ;3 jak już mówiłam, zaczynam pisać nową historię, jednakże nastąpiła pewna zmiana, ponieważ pod epilogiem podałam Wam link do bloga na blogspocie, a rozdziały będę publikować na moim tumblrze.. Liczę na to, że dodacie mój blog do obserwowanych i, że nadal zostaniecie ze mną i będziecie czytać moje opowiadania  ( PS. również na tym tumblrze już niedługo będzie publikowane kolejne opowiadanie o 1D XD )


Mój tumblr - gdzie od teraz będą publikowane WSZYSTKIE moje opowiadania, jak i również one-shoty :) 

5 komentarzy:

  1. Blog zakończony, jednakże wciąż jestem pod jego totalnym urokiem więc nominuję cię do Liebster Awards. Szczegóły na moim blogu.
    http://trying-to-find-somebody-to-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. [SPAM]
    Chcesz:
    a)poznać moje zdanie o książkach, w których się zakochałaś/eś, lub o tych, których nie cierpisz,
    b)skrytykować moje zdanie o tych lekturach,
    albo c)skrytykować mnie lub dołączyć do mnie.
    Jeżeli spełniasz jeden z tych warunków, to znaczy, że pewnie z chęcią zajrzysz na mojego bloga z recenzjami książek.
    Serdecznie zapraszam na:
    http://maly-swiat-mola-ksiazkowego.blogspot.com

    Przepraszam za spam,
    LittleEd Sheeran

    OdpowiedzUsuń
  3. **Spam**Z góry przepraszam**Jeśli nie lubisz takich wiadomości, usuń komentarz**

    Claire Evans, zwykła nastolatka kochająca śpiewać, ciesząca się każdą chwilą w życiu. Pewnego dnia wszystko zostaje jej odebrane. Przyjaciele, chłopak...Przeprowadzając się w nowe miejsce, Claire myśli ,że już nigdy nie zazna szczęścia...Czy aby na pewno ma rację? Jej życie wywróci się do góry nogami, gdy pojawi się w nim najsławniejszy boysband na świecie. Czy jeden z chłopaków namiesza jej w głowie? Będą przyjaciółmi...A może kimś więcej? Czy jeden jedyny casting w X Factor pomoże jej spełnić marzenia? Tego dowiecie się czytając moje opowiadanie. Serdecznie zapraszam na bloga : http://you-will-always-be-my-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Liebster Award. Więcej informacji u mnie :) http://onewish-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. będziesz prowadzić tego bloga jeszcze ? Bardzo fajnie piszesz ! Chętnie nie raz bym jeszcze go odwiedził ! :)

    OdpowiedzUsuń